خسروي : عسگري بدون اطلاع فدراسيون نامه‌نگاري کرد
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 


داور بازنشسته بين‌المللي فوتبال ايران گفت: حسين عسگري در نامه‌نگاري بدون اطلاع با کنفدراسيون فوتبال آسيا عليه من مرتکب تخلف شده است.


 

علي خسروي اظهار داشت: حسين عسگري در سايت فدراسيون فوتبال اعلام کرده که با رايزني او هدايت ممبيني به عنوان ناظر اي اف سي انتخاب کرده است. من ‌مي‌گويم ممبيني به خاطر لياقت خودش ناظر شده و به او تبريک مي‌گويم اما حسين عسگري مرتکب تخلف شده زيرا او بدون اطلاع کميته داوران و فريدون اصفهانيان و حتي فدراسيون فوتبال به اي اف سي نامه نوشته و اعلام کرده که خسروي را براي نظارت دعوت نکنند.

به گزارش فارس ، وي ادامه داد: مي‌خواهم بدانم آقاي عسگري چرا عليه من به کنفدراسيون فوتبال آسيا نامه نوشته و اينکه چه فرقي بين من و ممبيني است که او رايزني مي‌کند تا يک سهميه ايران در کنفدراسيون فوتبال آسيا کم شود ضمن اينکه اگر عسگري چنين قدرت لابي‌گري‌ دارد چرا لابي نمي‌کند تا خودش مدرس داوري شود؟

خسروي تصريح کرد: من نمي‌خواستم اين مسائل را رسانه‌اي کنم اما وقتي آنها اين مسائل را بيان کردند من هم مجبورم همه چيز را به رسانه‌ها بگويم و به اطلاع افکار عمومي برسانم. نامه‌نگاري عسگري بدون اطلاع فدراسيون و کميته داوران به اي‌اف‌سي براي حذف من تخلف آشکار است و من اين مسئله را به وزارت ورزش فدراسيون فوتبال و سازمان بازرسي کل کشور اطلاع داده‌ام و سازمان بازرسي نيز تاکيد کرده که چنين تخلفي صورت گرفته است.

خسروي افزود: يوشيمي اوگاوا رئيس دپارتمان داوري کنفدراسيون فوتبال آسيا در دو ايميل جداگانه به من اعلام کرده عسگري به او گفته که خسروي با فدراسيون فوتبال ايران همکاري ندارد و بهتر است براي نظارت به کنفدراسيون فوتبال آسيا نيز دعوت نشود. اين در حالي است که در يکسال گذشته هيچ ابلاغ نظارت و تدريس به من داده نشده است آن هم در حاليکه در سال 2012 به عنوان ناظر منطقه‌اي آسيا انتخاب شده‌ام.

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان